Логопед

16.Чер.2020

У дітей різного віку часто спостерігаються мовленнєві порушення. У вас є сумніви щодо якості мовлення дитини? Дізнайтесь, в яких випадках дитині дійсно потрібен логопед. Дитина не розмовляє? Допоможе логопед! Дитині – 3,5 роки, або навіть більше: вона нещодавно почала розмовляти, а її мовлення незрозуміле, нерозбірливе; до 3,5 років у неї не сформувалось мовлення («дитина не … Продовжити читання “Коли дитині потрібен логопед?”

Детальніше
03.Бер.2020

18 лютого на базі ЖДНЗ №71, під керівництвом завідувача Корень Г.О., за участі вихователів- методистів Орлової О.А. та Рибки А.В. відбулось МО вчителів-логопедів «Корекційна робота з дітьми з особливими освітніми потребами (ЗНМ)». Свою роботу з дітьми продемонстрували: вчитель-логопед Пустовойтова І.І. та вчитель-дефектолог Левченко Л.М. На протязі МО були проведені різні форми роботи:– роботу в підгрупах … Продовжити читання “МО вчителів-логопедів «Корекційна робота з дітьми з особливими освітніми потребами (ЗНМ)»”

Детальніше
07.Лют.2019

Артикуляційні вправи – “Голочка”, “Конячка” Вправи  пальчики. “Метелик” (заповни пусті кружочки)

Детальніше
30.Січ.2019
Детальніше
16.Сер.2018

Мовлення дорослих – взірець для наслідування. Так улаштована людина, що їй замало просто чути звуки. Вона намагається їх відтворити органами мов­леннєвого апарату. Багато дітей до того, як вимовлять словомашина, називають її звуком, що нагадує ревін­ня мотора, згодом він перетворюється на звук клаксона (бі-бі), і тільки потім вимовляється саме слово. Це відбу­вається тому, що дитина спочатку навчається розрізня­ти немовленнєві звуки, … Продовжити читання “Мовлення дорослих – взірець для наслідування.”

Детальніше